MENU

    Zwrot towaru

    Kupno biżuterii jest inwestycją na całe życie, dlatego klient powinien mieć pewność, że zakup, którego dokonał spełnia jego oczekiwania. Klienci Klenoty mają prawo do zwrotu biżuterii bez podania przyczyny, w ciągu 60 dni od otrzymania przesyłki.

    Jak to działa

    1. Prześlij do nas oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna - sprzedaży na info@klenota.com. Wpisz swoje imię i nazwisko, numer faktury, datę zakupu oraz numer konta bankowego, na który powinien zostać dokonany zwrot (jeśli płatność została dokonana kartą, zostanie zwrócona w ten sam sposób).
    2. Biżuterię odeślij w ciągu 60 od daty zakupu dni na adres: KLENOTA - ID2203, FROGMAN s.r.o., Popiełuszki Jerzego, bł. ks. 28, 59-921 Sieniawka, Do przesyłki należy dołączyć:
    • kopię faktury oraz certyfikatu (jeśli został wystawiony)
    • pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna - sprzedaży, z informacją o wybranym sposobie zwrotu płatności (przelew na konto bankowe, osobisty odbiór gotówki - tylko jeśli zamówienie zostało opłacone gotówką w naszym punkcie odbioru)
    • adres kontaktowy, numer telefonu, adres e-mail

    Prosimy nie przysyłać paczek 'za pobraniem', takie przesyłki nie są przez nas przyjmowane.

    Zwrot

    Płatność zostanie zwrócona na Twoje konto bankowe zazwyczaj w ciągu tygodnia od otrzymania przez nas przesyłki. W przypadku zwrotu płatności na kartę, czas ten może się wydłużyć o 2-3 dni, ewentualne opóźnienie powstaje zazwyczaj po stronie banku.

    W jakich sytuacjach zwrot biżuterii nie jest możliwy

    Możliwość zwrotu biżuterii wygasa w następujących sytuacjach:

    • Biżuteria została stworzona zgodnie z Twoimi indywidualnymi wymaganiami (np. pierwsza regulacja rozmiaru, grawer na pierścionku/obrączce, specjalne zapięcia kolczyków, itp.). W takich przypadkach pozostaje możliwość ustalenia indywidualnych warunków.
    • Biżuteria została zmodyfikowana w innym salonie jubilerskim, jest zniszczona lub niekompletna.