Chcielibyśmy, aby znaleźli Państwo biżuterię, którą będą Państwo cenić przez całe życie. Jeśli jednak w ciągu 60 dni od otrzymania zamówienia zmienią Państwo zdanie, z przyjemnością zaoferujemy pełny zwrot kosztów lub wymienimy produkt.

Polityka zwrotów
- Nieużywaną biżuterię można zwrócić lub wymienić w ciągu 60 dni od otrzymania. W okresie poprzedzającym Boże Narodzenie (od 1.10 do 23.12) okres zwrotu zostaje wydłużony do 100 dni.
- Biżuterię należy zwrócić w oryginalnym opakowaniu (pudełku), wraz z Certyfikatem KLENOTA oraz, w stosownych przypadkach, międzynarodowymi Certyfikatami GIA, HRD lub IGI.
- Zamówienia internetowe można również zwrócić w sklepie stacjonarnym mieszczącym się pod adresem: Dušní 6, Praga 1.
- Nie pokrywamy kosztów wysyłki zwrotnej i koszty te nie podlegają zwrotowi.
Biżuteria nie podlega zwrotowi ani wymianie, jeśli:
- Została dostosowana do Państwa życzeń – w tym wygrawerowana, wykonana w niestandardowym rozmiarze (dotyczy pierścionków) lub wykonaliśmy inne modyfikacje oryginalnego projektu. Zostaną Państwo z wyprzedzeniem poinformowani o naszej polityce dotyczącej biżuterii dopasowanej do indywidualnych potrzeb. Więcej informacji można znaleźć na naszej stronie poświęconej modyfikacjom i wykonywaniu biżuterii zgodnie z indywidualnymi oczekiwaniami.
Jak zwrócić lub wymienić biżuterię
- Prosimy o wypełnienie formularza zwrotu.
- W paczce należy zawrzeć:
- biżuterię w oryginalnym opakowaniu (pudełku),
- Certyfikat Autentyczności KLENOTA,
- stosowny międzynarodowy Certyfikat, jeśli był dołączony (np. GIA, IGI, HRD),
- formularz zwrotu. - Prosimy o poinformowanie nas w wiadomości mailowej wysłanej na adres: info@klenota.com, że chcą Państwo dokonać zwrotu lub zgłosić reklamację. Odnotujemy to w naszym systemie i będziemy czekać na nadejście przesyłki.
- Prosimy wysłać paczkę na jeden z poniższych adresów zwrotnych – na ten, który jest najdogodniejszy dla Państwa. Po wysłaniu paczki prosimy o informację.
Jeśli wybiorą Państwo adres w Polsce, prosimy o uwzględnienie dodatkowego czasu na przetworzenie przesyłki, ponieważ paczka zostanie następnie wysłana z Polski do naszej głównej siedziby w Czechach, gdzie przetwarzane są wszystkie zwroty. Prosimy nie wysyłać paczki za pobraniem: nie jesteśmy zobowiązani do jej przyjęcia.
Zwroty kosztów
Zwrot kosztów zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas biżuterii. Po zrealizowaniu zwrotu otrzymają Państwo wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Środki zostaną zwrócone tą samą metodą, której użyli Państwo do dokonania płatności. Należy pamiętać, że ze względu na międzynarodowy przelew bankowy pojawienie się środków na Państwa koncie może być wydłużone o kilka dodatkowych dni.
Nie jesteśmy zobowiązani do rozpoczęcia procesu zwrotu kosztów, dopóki towary nie zostaną nam zwrócone.