Kupno biżuterii jest inwestycją na całe życie, dlatego klient powinien mieć pewność, że zakup, którego dokonał spełnia jego oczekiwania. Klienci Klenoty mają prawo do zwrotu biżuterii bez podania przyczyny, w ciągu 60 dni od otrzymania przesyłki. W okresie poprzedzającym Boże Narodzoenie (od 1.10 do 23.12), okres zwrotów jest wydłużony do 100 dni.
- Jak zwrócić lub wymienić biżuterię
- Zwrot
- Sytuacje, w których biżuteria nie podlega wymianie/zwrotowi
Jak zwrócić lub wymienić biżuterię
- Prosimy o wypełnienie formularza
- Prosimy o zapakowanie wszystkich dóbr, w tym:
- zamówionej biżuterii wraz z pudełkiem prezentowym, Certyfikatem Autentyczności oraz, jeśli były dołączone, innymi międzynarodowymi certyfikatami
- wypełnionego formularza - Prosimy o wysłanie paczki na adres:
Packeta Poland
99299368
Panattoni Park Bielsko-Biała I
ul. Księdza Józefa Londzina 106
43-382 Bielsko-Biała
Prosimy, aby nie wysyłali Państwo paczki za pobraniem, ponieważ nie jesteśmy zobowiązani do jej przyjęcia, jeśli zostanie wysłana w taki sposób.
Zwrot
Zapłaconą kwotę zwrócimy Państwu w ciągu 14 dni od chwili otrzymania odesłanej biżuterii. Prosimy uwzględnić, że zwroty dokonywane bezpośrednio na kartę kredytową albo konto mogą być opóźnione o 2-5 dni (zazwyczaj wynika to z innej lokalizacji Państwa banku niż naszego i czasu księgowania przelewów międzynarodowych).
Prosimy także pamiętać, że nie jesteśmy zobligowani do dokonania zwrotu pieniędzy, dopóki nie wyślą Państwo do nas dóbr albo potwierdzenia, poświadczającego ich odesłanie na nasz adres.
Sytuacje, w których biżuteria nie podlega wymianie/zwrotowi
Możliwość zwrotu biżuterii wygasa w następujących sytuacjach:
- Biżuteria została stworzona zgodnie z Twoimi indywidualnymi wymaganiami (np. pierwsza regulacja rozmiaru, grawer na pierścionku/obrączce, specjalne zapięcia kolczyków, itp.). W takich przypadkach pozostaje możliwość ustalenia indywidualnych warunków.
- Biżuteria została zmodyfikowana w innym salonie jubilerskim, jest zniszczona lub niekompletna.