Jeśli masz jakiekolwiek problemy przy zakupie biżuterii skontaktuj się z nami pod adresem info@klenota.com. Nasz zespół profesjonalistów zajmie się rozwiązaniem problemu, naprawą oraz wymianą w jak najkrótszym możliwym czasie.
Jak to działa?
Wszystkie reklamacje są szczegółowo rozpatrywane przez naszych najbardziej doświadczonych złotników, a w razie wątpliwości, konsultujemy kwestię z niezależnymi ekspertami. Robimy co w naszej mocy, aby znaleźć przyczynę problemu i rozwiązać ją jak najefektywniej.
W przypadku wad produkcyjnych pokryjemy wszelkie koszty naprawy lub wymiany, w tym koszty wysyłki. Gwarancja nie pokrywa uszkodzeń powstałych w wyniku użytkowania lub zaniedbania. Gwarancja wygasa, jeśli nasza biżuteria została zmodyfikowana poza naszym atelier.
Proces krok po kroku:
- Wyślij wiadomość na info@klenota.com. Wpisz swoje imię i nazwisko, numer faktury, datę zakupu oraz krótki opis powstałego defektu.
- Biżuterię odeślij na adres:
Przesyłkownia.pl
99299368
Mostowa 4
43–400 Cieszyn
Do przesyłki należy dołączyć:
- kopię faktury oraz certyfikatu (jeśli został wystawiony)
- pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna - sprzedaży, z informacją o wybranym sposobie zwrotu płatności (przelew na konto bankowe, osobisty odbiór gotówki - tylko jeśli zamówienie zostało opłacone gotówką w naszym punkcie odbioru)
- adres kontaktowy, numer telefonu, adres e-mail
Prosimy nie przysyłać paczek 'za pobraniem', takie przesyłki nie są przez nas przyjmowane.
Biżuteria jest prezentem darowanym na całe życie, często jest przekazywana z pokolenia na pokolenie. Dlatego w Klenocie wszystkie nasze wyroby serwisujemy dożywotnio.