MENU

    Gwarancja i reklamacje

    Jeśli masz jakiekolwiek problemy przy zakupie biżuterii skontaktuj się z nami pod adresem info@klenota.com. Nasz zespół profesjonalistów zajmie się rozwiązaniem problemu, naprawą oraz wymianą w jak najkrótszym możliwym czasie.

    Jak to działa?

    Wszystkie reklamacje są szczegółowo rozpatrywane przez naszych najbardziej doświadczonych złotników, a w razie wątpliwości, konsultujemy kwestię z niezależnymi ekspertami. Robimy co w naszej mocy, aby znaleźć przyczynę problemu i rozwiązać ją jak najefektywniej.

    W przypadku wad produkcyjnych pokryjemy wszelkie koszty naprawy lub wymiany, w tym koszty wysyłki. Gwarancja nie pokrywa uszkodzeń powstałych w wyniku użytkowania lub zaniedbania. Gwarancja wygasa, jeśli nasza biżuteria została zmodyfikowana poza naszym atelier.

    Proces krok po kroku:

    1. Wyślij wiadomość na info@klenota.com. Wpisz swoje imię i nazwisko, numer faktury, datę zakupu oraz krótki opis powstałego defektu.
    2. Biżuterię odeślij na adres: KLENOTA - ID2203, FROGMAN s.r.o., ul. Główna 22, 59-921 Kopaczów, Do przesyłki należy dołączyć: kopię faktury, opis wady, adres korespondencyjny, telefon i adres  e-mail. Prosimy nie przesyłac paczek 'za pobraniem'. Takie przesyłki nie są przez nas przyjmowane.
    3. Reklamacje rozpatrywane są zwykle w ciągu jednego dnia roboczego, w bardziej skomplikowanych przypadkach do trzech dni roboczych od otrzymania przesyłki.
    4. Zakończenie procedury reklamacyjnej, włącznie z naprawą, odbywa się u nas najszybciej jak to możliwe. Klient otrzymuje od nas informację za pośrednictwem e-maila najpóźniej do 30 dni. Więcej informacji znajdziesz w dokumencie reklamacyjnym przesyłanym mailowo.

    Biżuteria jest prezentem darowanym na całe życie, często jest przekazywana z pokolenia na pokolenie. Dlatego w Klenocie wszystkie nasze wyroby serwisujemy dożywotnio.