MENU

Gwarancja i reklamacje

Każdy element naszej biżuterii posiada 24-miesięczną gwarancję, liczoną od dnia otrzymania dóbr. Ze względu na to, że biżuteria to często prezent na całe życie, nawet po wygaśnięciu dwuletniego okresu gwarancji jesteśmy w stanie pomóc Państwu zawsze, kiedy potrzebują Państwo rady lub asysty w celu utrzymania perfekcyjnego wyglądu ozdób. Jeśli mają Państwo jakieś pytania dotyczące zamówienia, prosimy o kontakt mailowy na adres info@klenota.com lub o telefon pod numer +420 605 493 091. Nasz zespół specjalistów zajmie się Państwa życzeniami, wymianą lub naprawą tak szybko, jak tylko będzie to możliwe.

  1. Jak to działa
  2. Proces reklamacji krok po kroku
  3. Opieka nad biżuterią

Jak to działa

Wszystkie zwroty są dokładnie badane przez naszych najbardziej doświadczonych jubilerów, a jeśli wciąż mamy wątpliwości, konsultujemy się z niezależnymi ekspertami. Robimy dosłownie wszystko, by jak najdokładniej znaleźć przyczynę problemu i odpowiednio rozwiązać sytuację.

W przypadku defektów produkcyjnych, pokrywamy wszystkie koszty związane z naprawą lub wymianą, w tym koszty przesyłki. Defekty, które powstały na skutek noszenia, pocierania lub braku należytej uwagi nie są pokrywane w ramach gwarancji. Rekomendujemy także, aby wszystkie efekty związane ze starzeniem się biżuterii KLENOTA były usuwane bezpośrednio w naszym studiu, ponieważ każda ingerencja innego jubilera może sprawić, że gwarancja skończy się przedwcześnie. 

Proces reklamacji krok po kroku

  1. Wypełnienie formularza
  2. Następnie prosimy odesłać formularz wraz z biżuterią, którą poddają Państwo reklamacji, a także z certyfikatem autentyczności, który został do niej dołączony. Adres zwrotów (koszty zwrotów w przypadku uznanych reklamacji zostaną Państwu zwrócone):

Przesyłkownia.pl
99299368
Mostowa 4
43–400 Cieszyn

Zazwyczaj podejmujemy decyzję dotyczącą reklamacji w ciągu jednego dnia roboczego od chwili otrzymania przesyłki, a w bardziej skomplikowanych przypadkach zazwyczaj w ciągu trzech dni roboczych.

Rozwiążemy problem, w tym usuniemy wszystkie defekty, tak szybko jak to tylko możliwe, najdłużej w ciągu 30 dni. Powiadomimy Państwa mailowo, kiedy reklamacja zostanie sfinalizowana.

Dokładne informacje na temat tego procesu można znaleźć w dziale Zasady Zwrotów i Reklamacji


Opieka nad biżuterią

Doradzamy zawsze brać pod uwagę prowadzony styl życia, kiedy przychodzi czas na wybieranie biżuterii. Perły, szmaragdy i srebro są na przykład delikatne i mogą ulec uszkodzeniu podczas różnych aktywności. Z kolei złoto i diamenty są odpowiednie praktycznie na każdą okazję. Aby upewnić się, że biżuteria pozostanie piękna przez naprawdę długi czas, warto dobrze o nią zadbać. Dlatego też przygotowaliśmy dla Państwa specjalny dział z poradami dotyczącymi pielęgnacji biżuterii. Jeśli jednak istnieje szansa, że zostanie zadrapana lub inaczej zniszczona (na przykład podczas pływania, prac w ogródku, sportów kontaktowych, gotowania, używania kosmetyków lub agresywnych środków chemicznych, a także przenoszenia ciężarów), po prostu doradzamy zdjęcie biżuterii na kilka chwil.




Pro pohodlný nákup a doručení do České republiky doporučujeme navštívit naši stránku v češtině.

Pre pohodlný nákup a doručenie na Slovensko odporúčame navštíviť našu stránku v slovenčine.

Aby zapewnić Państwu jak największą wygodę podczas zakupów, rekomendujemy odwiedzenie naszej polskiej strony.

Für das beste, auf Ihren Standort zugeschnittene Einkaufserlebnis empfehlen wir Ihnen, unsere deutsche Website zu besuchen.

Pour une navigation optimale et adaptée à votre zone géographique, nous vous recommandons de consulter notre site Web français.

For the best shopping experience tailored to your location, we recommend visiting our English website.

For the best shopping experience tailored to your location, we recommend visiting our English website.